شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم
شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم

آره یا نه


دانلود آهنگ شاد رضا صادقی به نام آره یا نه

متن آهنگ آره یا نه از رضا صادقی

 

این انار دونه دونه رنگ دل خون منه حرم دستای تو تیش زمستون منه

واسه یکبارم شده خودتو جای من بذار تا ببینی که دلم واسه تو آتیشه یا نه 

میخوام امشب تو برام فال حافظ بگیری تا که ببینی دلت قسمت من میشه یا نه آره یا نه …

وقتی که تو نیستی کنارم پشت پلکام تو رو دارم بیقرارم حتی خوابتم قشنگه 

لحظه لحظه انتظارم گوشه دلم میذارم خنده هات دل من بدجوری تنگه

 

دانلود آهنگ با کیفیت اصلی 320


زندگی

نایت اسکین

زندگی

سبزترین آیه

در اندیشه ی برگ زندگی

خاطر دریایی یک قطره

در آرامش رود زندگی

حس شکوفایی یک مزرعه

در باور بذر زندگی

باور دریاست در اندیشه ی ماهی

در تنگ زندگی

ترجمه ی روشن خاک است

در آیینه ی عشق زندگی

فهم نفهمیدن هاست

نایت اسکین