شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم
شلوغ پلوغ

شلوغ پلوغ

درهم بر هم

۱۲۱۲

امروز عجب روز مزخرفی بود اه اه ...از صب درد کشیدم حدود یه ماهه مریضم این ینی تیر خلاص کنکور اووووف 

تلاشمو میکنم که جبران کنم اما حقیقتا سخته امروز خیلی ناشکری کردم خدا منو ببخشه اوووف نتیجه ش رو هم همین امروز دیدم خیلی بهم استرس وارد شد داشتم میترکیدم خدایا ببخشم جدیدا خیلی بد شدم  پوووف چی بگم خب ادم اعصابش به هم میریزه با خاطراتش زندگی کنه یاد این ک خودشم دلش برام سوخت اما من هرگذمحتاج ترحم نبودم کلا هیچ احتیاجی وجود نداشت به هر حال این روزام میگزره تا ببینیم خدا چی بخواد و چی پیش بیاد

ای مرگ بر این ساعت


   دیوانه ام،از دست خودم سیر شدم

با هر کسِ همنام ِ تو درگیر شدم


ای تُف به جهانِ تا ابد غم بودن

ای مرگ بر این ساعتِ بی هم بودن۰۰۰

واس خاطر اجیم

آهای ملت آهای مردم پز پز
یه اجی دارم شاه نداره
عزیزی برام رفیق قدیمی



خدایا

خدایا 
به خاطر همه ی چیزایی که دادی
ندادی
دادی پس گرفتی
ندادی بعدا میخوای بدی
دادی بعدا میخوای پس بگیری
ندادی میگی دادم
اصن نمیخوای بدی
نداده بودی فک کردی دادی
نمیدی هی میگی میدم
شکرت...

ولک تایم

تاریخچه ﻭﺍﻗﻌﯽ ﻭﻟﻨﺘﺎﯾﻦ

7000 ﺳﺎﻝ ﭘﯿﺶ ﺩﺭ ﭼﻨﯿﻦ ﺭﻭﺯﻫﺎﯾﯽ ﺯﻣﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﻫﻨﻮﺯ ﺑﺮﺯﯾﻞ از آبادان ﺟﺪﺍ ﻧﺸﺪﻩ ﺑﻮﺩ ﻭ ﺳﺎﺣﻠﺶ ﮐﻨﺎﺭ ﺷﻂ ﺑﻮﺩ‼️????

،ﭘﺎﺩﺷﺎﻩ آبادان " ﮐﺎ ﺍﻭﻝ " ﺗﻮ ﻏﺮﻭﺏ ﮐﻨﺎﺭ ﺷﻂ ﺑﻪ معشوقش ﯾﻪ ﺭﯾﺒﻮﻥﻃﻼﯾﯽ ﮐﺎﺩﻭ ﺩﺍﺩ ﻭ ﺍﯾﻦ ﺭﻭﺯ ﺭﺍ ( ﻭﻟﮏ ﺗﺎﯾﻢ ) ﻧﺎﻣﯿﺪ ﻫﺮ ﺳﺎﻟﻪ ﻣﺮﺩﻡﺟﻬﺎﻥ ﺍﯾﻦ ﺭﻭﺯ ﺭﺍ ﺟﺸﻦ ﻣﯿﮕﯿﺮﻧﺪ 

ﻭﻟﯽ ﺑﻪ ﻣﺮﻭﺭ ﺯﻣﺎﻥ ﻭﻟﮏ ﺗﺎﯾﻢ ﺑﻪ ﻭﻟﻨﺘﺎﯾﻦ ﺗﺒﺪﯾﻞ ﺷﺪ ...

1211

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

1209

چی بگم و از کجا ؟ نمیدونم ... دو هفته داغون بودم اوووف کلی زجر کشیدم یه هفتشو که بیمارستان بستری بودم بغیشم هی مریضی و بدبختی تازه امروز یکم بهتر بودم کلی از درسام عقب موندم اه ... استارت نیم سال دومم افتضاح بود این دوهفته عین تیر خلاصم بود خدا رحم کنه اوووف اصلا نمیدونم چی بگم نمیشه که از کار خدا گلایه کرد آخ که دیگه طاقتم طاق شده هر شب بین کابوسام رویاشو میبینم نکنه امشب نباشه ؟ بازم ذهنم رسید به بمبست خدایا ... آخه... واقعا نمیدونم چی بگم صدام درنمیاد پووووف اینطوری خیلی ... اخه ... چی بگم ؟؟نمیشه باکلمات حالم رو توصیف کنم مثل سکوت یه موسیقیه بیکلام مثل یه قهوه تلخ مثل سرمای یخبندون ...نگین سیاه ...درخشش ماهی که محاقش خیلی طولانیه ... کجایی ویوونه

:-)

شاید آن خنده که امروز دریغش کردیم

 

اخرین فرصت خندیدن ماست...

 

خنده کن بی پروا

 

خنده هایت زیباست...


  


+اهنگ وبلاگو پلی کنید

دلتنگ

دلتنگ کسی هستم 
که هیچ خیابانی را با او قدم نزده‌ام 
اما او 
در تمام خاطرات من راه میرود.....

دلم میخواهد


دلم میخواهد...

 خــــط خطــــی کنم...

 تمــــام آن روزهایی که 

دلـــــم را شکســـت... 

دلــــم می خواهـــــد...

 اگــــر معلم گفـــــت:

 در دفتر نقاشــــیتان هر چه می خـــــواهید بکــشید...

 ایــــن بار...

 تنهــــا... 

و تنهــــا... 

 نردبانــــی بکــــشم به ســـــویت...!

1193

اون عدد رو میزارم اون بالا ولی ترجیح میدم از روز خودم بگم دیگه بسه چقد منو بازی بدن مگه من عروسک خیمه شب بازی ام ؟ این امتحان داره خستم میکنه میخوام برگم رو بدم و الفرار نمرشم مهم نیس... امروز روز آفتابیه قشنگی بود دیشب سیل اومده بود از قدیم گفتن دنیا رو آب ببره منو خواب میبره سیل کل شهرو ورداشته بوده و. من نفهمیدم تا امروز از تلویزیون دیدم ... داشتیم میرفتیم خونه پدربزرگم دیدم نصف جاده رو سیل برده قشنگ انگار. خر گازش گرفته بود کل خونه های مردم رو اب برده بود مردمو با بیل مکانیکی در می اوردن وای جام خالی فکرشو بکن با بیل مکانیکی ادما رو برمیداشتن خخخ خالم میگفت دیدی چه آب بردمون ؟ گفتم خاله غصه نخور مارو خیلی وقته آب برده خخخ بعدشم رفتیم بازار اصلا انقده شلوغ بود انگار پیف پاف زدن تو لونه مورچه خخخ انقده بدم از شلوغی میاد ... کلا اعصابشو ندارم عوووق

نقاشیای خودم

 
خوشگل کشیدم ؟؟؟

تو چه کردی ؟


سرسبز دل از شاخه بریدم ، تو چه کردی ؟

افتادم و بر خاک رسیدم ، تو چه کردی ؟

 

من شور و شر موج و تو سرسختی ِ ساحل

روزی که به سوی تو دویدم ، تو چه کردی ؟

 

هر کس به تو از شوق فرستاد پیامی

من قاصد ِ خود بودم و دیدم تو چه کردی

 

مغرور ، ولی دست به دامان ِ رقیبان

رسوا شدم و طعنه شنیدم ، تو چه کردی ؟

 

«تنهایی و رسوایی » ، « بی مهری و آزار »

ای عشق ، ببین من چه کشیدم تو چه کردی !

 

فاضل نظری

خوشا لذت مسیر

شیرینی فراق

 کم از شور وصل نیست

 گر عشق مقصد است 

 خوشا لذت مسیر..